Visneli1so-s Kızlar Ocak 13 ünde beta 62 çıkmıştı dün yani 20 ocakta 1210 çıktı nasıl bi değer sizce kese vs gözükürmü kaç haftalık tahminen iyi artmışmı ?
Baby_B Visneli1so-s kese icin 3 gun sonra giderseniz daha net olur Bebek suan gorunmez muhtemelen,2.gidisinizde gorursunuz
Kartanesi-24 Visneli1so-s gayet güzel artmış değerleriniz gebelik haftanız son adet tarihinize Göre hesaplanır , 4 gün sonra falan kese görünür diye tahmin ediyorum inşallah sağlıkla ilerler hamileliğiniz 🤲🏻🌸
Fatma_46 Kan seviyeniz güzel artmış bir hafta içinde kese gözükür ultrasyonla gozukmedede çatı muanesinde gozukur