Zehra_arsln
Bende seninle aynıyım tutmak çok isterim ama bebeğimide aç bırakmak içime sinmiyor sonuçta büyük oluyor ve kilo alma zamanları bazıları sahurda ve iftarda besin değeri yüksek şeyler yersiniz diyor ama o öyle olmuyor biryere kadar yani ne yapacağımı şaşırdım ama büyük ihtimalle tutamıcam