22+4 hamileyim bebeğimin cinsiyeti kız sol tarafta hissediyorum, ilk 3 ay tatlıdan tiksinmiştim son 3-4 haftadır sürekli tatlı yemek istiyor canım, birde cildim baya sivilcelendi,onun dışında halsizlik uyku hali vs.yaşamadım riskli ve dünyanın ilaç ve iğnesini kullanmama rağmen rahat geçiyor şükürler olsun