Merhaba hanımlar dün adete 5 gün kala erken gebelik testi yaptım ilk defa silik verdi daha önce aynı marka testi 20 defa kullanmışımdır kuruma çizgisi bile vermezdi. Bunun üzerine kan verdik sonuç 5 çıkmış. Daha önce yine yedi kez beta hcg baktırmısım hep 0.20 çıkmıştı değerler. Cuma günü regl olmam gerek sizce o zamana kadar artış olur mu bunu yaşayan var mı? Tedavi görüyoruz bir süredir biraz belirtilerimde var sanki. Batı yakın olup test yapan oldu mu🙏🏻