Az önce eşim ovitrelle iğneyi karnımdan vurdu, dik açı vs derken 3-5sn bekletceksin demeyi unutmuşum daha ilaç bittiği an çıkarttı iğneyi anında güya csnım acımasın diyeymiş hem çok sinirliyim hem tedirgin/ ecz de falan yaptıranlar bekliyolar mıydı biraz iğne içerde? Üff.