Kbrmsl Kızlar ben çatlak için hindistan cevizi yağı kullanıyorum ilk günden beri şuan 4 aylık gebeyim çok sürme genleştirir genleştikçe yırtılmaya müsait olur diyorlar doğrumu sizce kaşınıyor sık sık bende kaşımamak için yağ sürüyorum
myavocado Kbrmsl catlamamak için yagxsurmek nemlendirmek gerek söylenenin aksine. Gebelik boyunca hindistan cevizi yağı kullandım, hiç çatlağım olmadı
Kbrmsl myavocado evet bende sürüyorum hindistan cevizi yağı herkes bişe sölüyo karnın iyice gerilir büyür felan diye