Ayse15 vallahi canım hic endise etme dıktorun bi prpblem gormuyorsa sorun yoktur. Benim ilk kızım hic hareket etmiyor gibi bir seydi ya da claıstıgım icin belki de ben hissetmiyordum bilmiyorım. Gun icinde cok cok nadir hissediyordum hic hşssetmedigim cok kez doktora gittim bunun iicn hep normal dediler. Cok yogun tempo icindeydim ona baglıyorum. Ve dogunca da cok sakin bebekti surekli uyurdu demek ki karnımdayken de hep uyuyormuş dokyor yapısal demisti. Su an 2. Hamileligim bu da kız calısmıyorum kendimi cok dinliyorum ilk kızıma gore biraz daha fazla hissediyorum sanki ama bununda hareket etmedigi cok zaman oluyır onlar su an cogu zaman uyuyorlar cunkü. Hele dısarda isim varsa sürekli ayaktaysam cok nadir hissediyorum yorgunluga falan cok baglı. Endise etme kalbini ferah tut