busra_basturk Sabah 10da yatışımız yapıldı suni sancı fitil derken normal doğum ile gece 00:28 de doğduk ismini Ömer Zeyd koyduk maşallahınızı alırım teyzeleri darısı sizin başınıza inşaallah
busra_basturk bboran bi parmak açılmam vardı bebişim kilolu olduğu için doktor daha fazla risk almayalım dedi öylelikle yatış yaptı