babyandmom__ Kızlar selam, Temiz içerikli bebeğime güvenle kullanacağım şampuan ve ıslak mendil önerileriniz var mı ? Bir an önce alıp stok yapmak istiyorum 🙏🏻
Polyana12 babyandmom__ ben fikrimi beyan edersem bir uurunu alıp bebeğinize kullanmadan stoklamanizi önermem çünkü her ürün her bebeğin cildigine yapısına göre değil bazı ve elinizde olan stok sadece kalıyor kullandıktan memnun olduktan sonra stoklamanizi tavsiye ederim benim fikrimcw iyi geceler 🫶🏻🫶🏻
bahocum babyandmom__ şampuanın nesini stok yapacaksınız? Her yıkamada zaten kullanmanızı önermiyorlar. Uzun süre de gidiyor. 6 aylık kızım hala pamukla siliyorum poposunu. Dışarıda da waterwipes marka kullanıyorum %99.9 su içeriyor
Talentedmom babyandmom__ ben ilk oğlumda e bebeğin baby me yenidoğan şampuanını ve saf su içeren ıslak mendilini kullanmıştım temiz içerikliydi şuan nasıl bilmiyorum 5 sene oldu
SeverBurcu babyandmom__ mustela set aldım ben kullanan memnun olan çok tanıdığım vardı tereddüt etmedim o yüzden ıslak mendilde molfix yenidoğan izotonikli
babyandmom__ bahocum almışken en azından 1 tane almayacağım. Eğer içeriği kötü birşey alırsam neden 3-4 tane alayım
Aslaninannesi_ bahocum canım bende pamuk kullanmayı düşünüyorum en azından 1 yaşına kadar kutuya mı koyuyorsun yoksa her seferinde koparıp sıcak suda bekletiyor musun ? Bide pişik kremi kullanıyor musun ?
ezooezz babyandmom__ temiz içerikli de alsanız fark etmez bebek cildi çok narin temiz olsa da alerjik reaksiyon gösterebilir. Mustela şampuan öneriyorlar temiz içerik ama konak oldu bebeğim yine mustela köpük şampuan aldım diğeri duruyor unibaby deterjan aldım doktor temiz dedi egzama yaptı bebeğimde sivenoya başladım ıslak mendil sleepy kullandım olmadı unibaby kullanmaya başladım. Hepsi temiz içerik ama her bebeğe iyi gelmiyor deneyip stok yapın önerimdir bebek bezi de keza aynı şekilde deneyip stok yapılmalı .
bahocum babyandmom__ içeriği istediği kadar iyi olsun bazen çocuğa yaramıyor. Weleda baby almıştım konak yaptı kızımın kafasını mesela
babyandmom__ ezooezz Bebek bezini dediğiniz gibi 1 paket sadece hastanede lazım olur diye deneme yanılma yoluyla olsun diye aldım. Şampuanın bu kadar yan etkileri olduğunu bilmiyordum 🥹
bahocum Aslaninannesi_ bebek pamukları var e bebekte başka markaların da vardır belki onlardan kullanıyorum. Ona ait bir şişem var her seferinde ıslatıp kullanıyorum. Islatıp bekletince bakteri üretiyormuş
zeynepozcn Şampuan olarak en memnun kaldığımız ecowell bizim tavsiye ederim ıslak mendil yerine de pamuk kullanıyorum şahsen
hasretvarol Ecowell organik sertifikalı bize de doktorumuz önermişti gönül rahatı ile alabilirsiniz şampuanını yeni doğan için köpük formunda olanı da var
Bmoon babyandmom__ Hiçbir üründe stok yapmayın her bebek farklı oluyor mustela şampuan aldım çok iyi mustela pişik kremi aldım üçlü setti hiç bir işe yaramadı 2 tanesi boşa gitti. Islak mendil sleppy kullanıyorum gayet güzel
tubavarlikk babyandmom__ siveno markasını öneriyorlar şampuan olarak, ıslak mendil olarak molfix izotonik sulu olanını aldım trendyoldan