Rzbn ikinci doğumumda yaptı doktor bunu ama sıyırma demişti sadece. Adının böyle olduğunu bilmiyordum. Bi de ilk doğumda olmaz sonraki doğumlarda olur, önceki doğumdan kalma açıklığın üzerine sıyırma yapar doğuma teşvik ederiz demişti. Ve evet acıtan bi işlem. Ama ne kadar diyeyim çatı muayenesinden belki bi tık fazla. Bunu yapınca akşamına nişanım gelmişti. Çubukla suni sancı da hiç duymadım. Bana alttan fitil verdiler damardan suni sancı verdiler ilerleyen saatlerde doğumu hızlandırmak için çubukla suyumu patlattı doktor