gezenbiri Hux Merhaba aklıma geldi birden Elçin hanıma randevu almıştınız gittiniz mi memnun kaldınız mı😊
Demet3436 Bende Kağıthane Kızılay konusunda kararsızım oradaki kadın hocaya gidecektim bi kişiden olumsuz yorum aldım bir de doğumdan sonraki kalınan odaları genel anlamda küçükütü hastanenin bu konuda bilgi sahibi olan var mı
Iremkoko Zumruduanka160 ben isteğe bağlı sezeryan oldum cem hocada beni normal doğuma ikna etmeye calıstı ama istemedim cokk seviyorum bütün arkadaslarımda onda normal vs sezeryan oldu gayet iyi pozitif biri olumlu konusuyor ve doğal birisi abim olsa bu kadar severim tavsiye ediyorum sadece sıra beklemek can sıkıcı ama sabredip sırayı beklerseniz muayenede iceri girince bu sırayı beklediğime değdi diceksiniz
Minik_kuzularim Zumruduanka160 harika çok rahatlatıyor ben ameliyat masasına hiç korkmadan kendim gidip yürüyerek yatmıştım 🙂
Yqmrzer Zumruduanka160 emin olun efsane bir doktor normal doğum yandaşı çok zor durumda kalmadıkça sezaryan önermiyor belden uyuşma oldum bir gram bile birşey hissetmedim aşırı rahatlatıyor