7 haftalık hamileyim doktorum olumsuz birşey söylemedi bu süre boyunca kalp atışını falan gördük çok şükür son 1 haftadır sarı akıntım oluyor ve vajinal yanma falan oluyor acile gittim sonuçlar temiz çıktı enfeksiyon yok dedi bol su içtim vs bugün dalgınlıkla çok ağır değil ama küçük sandıklardan birini yere koyum dedim o biraz bende ağrı yaptı şimdi uyuyamıyorum korkudan sanki her an kanama olacakmış gibi hissediyorum kasıklarımda ağrı var rahim ağzımda bir sızı var içim çok kötü