Tüy dökücü tavsiye edilmiyor evet ama ben en basından beri kullanıyorum malesef çünkü jilet kullanamıyorum agdayıda hiç yapmadım cesaretim yok suan 31 +2 deyiz sadece doguma gitmeden agdaya gitmeyi düşünüyorum oda daha düşünce asamaası yani bi cesaretimi toplayabilirsem yoksa yine kreme kalıcam ☹️☹️inşallah da bi sorun olmaz bu zamana kadar kullandım