Yüzümü bir saat kadar önce yüz jeli ile temizledim ve serumum ile nemlendirdim yüzüme dokunmamaya ve yüzüme herhangi birşeyin temas etmemesine ozen gösteririm fakat şuan sanki hic yağından arindirmamisim gibi burnumun üzerinde nokta nokta değil de böyle su benzeri bir yağ oluşmuş hala ellemedim sebebi nedir acaba bilen var mi