Bir de çok soruyorum ama adetin ikinci günü falan deniliyor ya ilk baştaki lekelenmelerle mi sayıp gidiyorsunuz ben geçen ay çok güzel tam direkt lekelenme olmadan başladı şimdi bir hafta önceden lekelenme oldu tam sökülmedş adet olacm diye düşünüyorum açıkçası her ay hüsranla sonuçlandığından