Ay ben bugün sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptırdım. İlk olarak elimden kanla ölçütüler sonra eczaneden toz halinde 50lik şeker aldım sonra suya katıp içtim 1 saat sonra gittim ve yine elimden kan ile baktılar yüksek cıktı diyete başlamam gerekiyormuş yaşayan var mı