Melikekrb 36 haftalık gebeyim kaburgalarımın altında sırta vuran ağrım var öncedende vardı ama gıderek arttı benimle aynı durumda olan var mı
Sevaldgn @Melikekrb bende 36+2 haftalık hamileyim yaklaşık 20 gündür sag kaburgam kırık gibi agrıyor.Ama son 3 gündür iyice tutuldu yürüyemiyorum ,ayaga kalkamıyorum oturamıyorum en son bugün doktoruma yazdım yarın sabah için hastaneye cagırdı