aylaamomm
Dlkkoge
Ben planlı suni sanci ile doğum yaptım. Benim kız gelmek bilmedi en son doktorum tam 40+0 a gün verdi o güne kadar gelmezse dogumu başlatacağız dedi öyle de oldu. Ne sancı ne başka birşey gelmeye niyeti yoktu benim kızın. Sabah 8.30 da suni almaya başladım. 13.06 da kızım kucağımdaydı çok şükür…
4.5 saatte doğurmuş oldum bu sürecin sadece son yarım saati yani açıklık tam olunca sancı çektim diyebilirim. Onun dışında ki sured dayanılırdı adet ağrıları krampları gibiydi o yüzden yabancı gelmiyor o sancılar başta zamanla açıklık arttıkça sancı seviyesi yükseliyor.
Dlkkoge rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Pek mümkün değil ama olabildiğince sakin ol ve sancılarını iyi karşıla ebeler zaten nasıl ne yapman gerekli yönlendiriyor. Her sancı geldiğinde derin nefes al ve yavaş ver bağırma bu şekilde kendini hem çok yorarsin hemde doğum anında nefeslerini kontrol edemezsin. Ben ekstra birşey yapmadım sadece her sancı geldiğinde en çok nefes alış verişine çok dikkat ettim.
İyi ki bu şekilde oldu benim doğum şeklim iyikim oldu. Her doğum farklı olur umarım en iyi en güzel şekilde kucağınıza alırsınız.