Felipesra ben 6+1de duymuştum eğer duymasaydik dr alttan bakacakti o şekilde dinletecekti kalp atışını, belki sizde de erken diye duymazsa alttan muayene edip dinlemişler. Ama bu Dr cihazından kaynaklı ben devlet hastanesine gitmistim o yüzden öyle dedi bana . Bu gittiginde tekrar sorarsin kac haftalik olduğunu