seymaaygunsafca Merhaba arkadaslar gebelikte 5. Haftadayım kahverengi leke geliyor normal mi korkutuyor
Busracetinn seymaaygunsafca dün benimde kanamam oldu doktora gittim kese duruyor dedi ilaç ve iğne yazdı evde bol bol dinleniyorum bugün hafif kahverengi lekeye dönüştü hemşire bana kahverengiye dönüşürse korkma demişti. Sen de bol bol dinlen
Nrtn1234 seymaaygunsafca cnm yine de doktora git tabi ama için rahat olsun, kahverengiden bişey olmaz canını hiç sıkma
Nur08 Doktora git canim düşük önleyici ilaç ve iğne verir anlat sancim varsa adet olacak gibi onu da söyle
seymaaygunsafca Hafif agrilarim var cok az geliyor leke kan sulandırici vermisti pek bilgim yok ama o da mi düsuk onleyici olarak veriyorlar ilk bebegim
Minigimm12 seymaaygunsafca canım benimde kahverengi lekelenmezlermiş oluyordu doktor progestan verdi sonra normal hayatına don dedi ben biraz abartmışım tabi kanamam oldu ilacın dozunu yükseltti yatak istirahatı verdi
Rumeysaa6 Bendede geliyordu doktorum kahverengi leke herzaman tehlike demişki progrestan hapı verdi ve bol bol dinlenme.
Mehtappezen Canım merhabalar bende 6. Haftadayım aynı şikayet bende de var kesinlikle doktoruna gözük bende düşük riskinin olduğunu söylemişti o yüzden kahverengi lekeler geliyor iki defa iğne vurundum ve şuan hala progestan kullanıyorum rabbim yardımcımız olsun
seymaaygunsafca Bana doktor kırmızi olmadigi sürece ve cok olmadigi sürece sıkıntı olmaz demisti ama ben yinede korkuyorum iste tekrar gitmeliyim doktora tesekkurler arkadaslar