Benimde 6+4 de kanamam oldu senin gibi sonra kahverengiye döndü, doktor her şey normal yerleşme kanamasına benziyor ama her ihtimale karşı progestan fitil kullan 12.haftaya kadar dedi şuan onu kullanıyorum. Çok geçmiş olsun canım 🙏 bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım.