dygsss ventolin bende kullanıyorum.15 gün önce antibiyotik kullandım enfeksiyonum vardı bu sayede hırıltım geçmişti.fakat tekrar grip olunca astım atakları basladı hırıltılı nefes alıyorum resmen.carsmba gögüs hst gideceğim bakalm ne diyecek.ama günler zor geçiyor sıkışıyorum….