Es42 32+2 deyim kızlar oğlum olacak, hala isme karar veremedik anlamı söylenmesi güzel isim önerisi istiyorum
Rabia_Han_Dikmen97 Es42 bizimde oğluşumuz olacak inşallah başından beri ilk isim belliydi ilk oğlumda koymayı çok istemiştim adını Hasan Eren koyduk Hasan Emir olsun çok istiyordum ikinci oğluma nasip oldu Emirhan yada Emir Alp olacak inşallah Han benim kızlık soyadım kendi soyadımı oğluma isim olarak koymak çok hoşuma gidiyor diğer yandan Alp ismi de çok hoşuma gidiyor kararsız kaldık eşimle