Yazmelegi_ Rabia38 bi tanıdık yaptı çok memnundu diğeri ise hiç memnun değildi Şimdi iki tanıdık daha yapacak ama biri mart sonu heralde biri de nisan sonu gibi
Rabia-93 Rabia38 ilk dogumumu şehir hastanesinde yaptim memnun kalmadım şimdi yine hamileyim özel hastanede yapmayı istiyordum ama maddiyattan dolayı mecbur yine şehir hastanesinde yapicam😔
Rabia38 edasaribek Hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün hangi doktorda takipliydiniz doğuma kim denk geldi normal mi yaptınız sezeryan mi
slcn_mom Rabia38 22 kasım da şehir hastanesinde normal doğum yaptım. Ben memnun kaldım. Ebeler doktorlar temizlik personelleri ilgiliydi. Odalar da temizdi. Ben iki kişilik odaya denk geldim ama tek kişilik odalar da varmış duyduğum kadarıyla
slcn_mom Rabia38 memnun kalmadığım tek şey yemekler çok tatsız tuzsuzdu ve sabah kahvaltı 5 te veriliyor. Bana çok erken geldi saati