Çok şükür ben de elendimm 🥳 artık doğurmak istiyordum 11 Ocak sabah doğumu hızlandırmak için korunmasız ilişki ve activating labor videosundaki hareketleri yaptım hafif ağrım vardı ama son 1 haftadır o ağrıları yaşıyordum zaten. uyuyup dinlendim öğlen 2 de sızıntı şeklinde su sızıntısı oldu ama emin olamadım üstümü değişip kontrol ettim yine sızıntı oluyordu duşa girdim karnıma belime bol bol sıcak su tuttum ağrılarım artmaya başladı Meryem ana otu koyduk suya saat 3 de hastaneye gittik açılma muayenesinde 4-5 cm açıklık çıktı o muayeneden sonra benim ağrılarım iyice şiddetlendi nst ve kan tahlili verdim yatışım yapıldı saat 4 olmuştu eşimde yanımdaydı bu süreçte ara ara nst bağlanıyordu yatmak zulüm gibiydi ayakta daha iyi hissediyordum ama mecbur yatmak zorunda oluyordum nst takılıyken. saat kaç oldu bilmiyorum tekrar muayene yapıldı 7-8 cm dediler duşa girdim sıcak su iyi hissettiriyordu suyum hâlâ sızıyordu pilates topuna oturdum ağrılar gerçekten çok zordu ama bağırıp enerjimi harcamamaya dikkat ettim bol bol dua ettim sadece. Ağrı dakikada bir giriyordu ve çıktıktan sonra uyuyasım geliyordu. Yine muayene yapıldı bu sefer 10 cm olmuş denildi eşimi dışarı aldılar çömelip ağrı gelince ıkınmam istendi ıkınıyordum Ağrı girince ama ıkınma hissim yoktu suni sancı taktılar yatağa geçtim ağrı daha sık ve uzun gelmeye başladı ağrı girince ıkınıyordum ama bebeğin başı ilerlemiyordu çatı kemiğim darmış biraz. İki erkek doktor geldi biri uyuşturucu iğne yapıp kesi attı diğeri karnıma bastırıyordu ben de aynı zamanda ıkınıyordum . 10 cm muayene sonrası bu süreç 1 veya 1 buçuk saat sürdü sonunda bebek geldi saat 20:39 bebek gelir gelmez rahatladım ağrılar tamamen kesildi 5-10 dk sonra eşi çıktı dil altı bir ilaç vermişlerdi titreme yaptı birazcık. ben bebeği izlerken dikişlerim atıldı. Dikiş ve kesi anı acıtmıyor ilk gün ağrım pek olmadı sonraki 1 hafta dikişlerde sızı oldu. Dikişlerim daha erimedi Bazen hala ne yaşadığımı idrak edemiyorum ama başardım bitti 🥰 Saat 16:00 da girdiğim doğumhanede akşam 20:39 da doğum yaptım ilk doğumumdu zordu ama hızlı ilerledi diye düşünüyorum şimdi de yenidoğan sarılığı ile mücadele ediyorum 😀 tüm ayrıntılarıyla anlatmaya çalıştım sorunuz varsa cevaplarım 🥰