SuEmbal bir sorun yok gibi görünüyor doktorlar bazen bizi anlamıyor, ben de vajinama bıçak sağlanıyor diyordum mesela gece boyu saplanıyodu bi anda sızlaya sızlaya kısa aralıklarla. Doktorum öyle bir şey yok literatürde ve bir sorun da gözükmüyor diyordu ama ben hissediyordum işte. Siz başka bir doktora daha gidin tedbiren eğer o da aynı şeyleri söylerse rahatlayın yine de dinlenin bi de sıcak su tuttum yazmışsınız sıcak su tutmayın rahim kasları gevşemesi iyi bir şey değil