Herkese merhabalar çok fazla uzatmadan yazmaya çalışayım 11 Ocak cumartesi günü sabah koltukta otururken bi ıslaklık hissettim iç çamaşırım biraz ıslanmıştı idrar kaçırmış gibi de hissetmediğim için suyumun geldiğinden şüphelenip hazırlanmaya başladım hiç sancım vs yoktu o sıra sonra eşimde geldi ve saat 12 gibi çıktık evden. Hastanede doktor alttan muayene etti o sırada biraz daha suyum geldi ve yatış verdiler. Doğumhaneye alındım ve Nst ye bağladılar hafif hafif sancılarım çıkmaya başladı ama daha doğumun çok başındaydım. Ebeler plates topu getirdi onunla biraz çalıştım ve yürüyüş yaptım. Suni sancı için konuşuyorlardı ama doktor 24 saat dolmadan taktırmayacağını söyledi o ara gözüm korktu açıkçası çünkü ilk bebeğimi kendi sancımla doğurdum neyse sonra akşama doğru benim sancılarım başladı ama hep dayanabileceğim hafif sancılardı açılmamda pek hızlı değildi. Saat 21 gibi sancılarımın şiddeti bi anda arttı ve çok sık gelmeye başladı ama ben hala daha çok var diye düşündüğümden hemen doğuracağıma pek inanmıyordum ebeler geldi kontrol etti ve bi anda eşimi dışarı alıp beni çatala çıkardılar valla gerisi sanırım bi 15 - 20 dk kadar sürdü ıkınmalarımı güzelce yaptım ve bebişimi kucağıma verdiler. Eski epizyo yerinden tekrar kesi atıldı biraz dikişim oldu ama doğumum gerçekten çok hızlı oldu hamileliğimde çok aktif geçmişti hep merak ediyodum 2. Doğum daha kolay olurmu nasıl geçer diye çok şükür ilkine göre kolay ve daha hızlı şekilde kavuştuk kızımla Allah doğum bekleyen herkese kolay doğumlar nasip etsin doğumdada dua ettim sürekli herkese hayırlı akşamlar dilerim şimdi yeni düzenimize alışmaya çalışıyoruz 🤗🤗