A14B05T Arkadaşlar aşırı derecede kasılma gibi hissediyorum bir yerde toplanma yapıyordu ama kasıklarım ağrımıyordu ağrı hissediyorum aynı anda belime de çok ağrı giriyor bebekte çok hareketli acaba sancı mı ilk gebeliğim
-Anonim-1 A14B05T benimde 36+4 ama aşırı bel ağrım adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama 5 dk bir degil yarım saat 1 saatte bir şimdilik doğum değil ama canım baya aciyor
TKumsall A14B05T hastaneye git nst baglasinlar sancı çıkarsa bekletip serum takip tekrar bakıyorlar haftan ileride nst başlanmıştır randevusuz alırlar direkt
Dlr13 A14B05T bende 35+3 üm çok kasılma oluyor arada da adet sancısı gibi ağrı oluyor hafif sızı şeklinde gittim nst çekildim 20 dakika bir kere sancı çıktı ama ilaç ve ya serum falan verilmedi hala gün içinde bi kere falan ağrı oluyor kasılmam da çok sanırsam yalancı sancılar herkesin dediği gibi ama insan panik oluyor. Benimde ilk gebeliğim aha geliyor galiba dedim 😂 sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım inşallah 🤲
A14B05T -Anonim-1 yani benimde 5 dakikada bir değil ama uzandığımda da oluyor ağrı birde bir anda başlayınca acaba mı dedim artık takip edip göreceğim zaten birşey varsa geçmez ve anlarım sanırım
-Anonim-1 A14B05T evet evet anlarsın benimkisi genelde geceleri tam uyuma moduna geçince oluyor gündüz çok hareketli olmaya çalışınca hissetmiyorum
Merveahu Genelde yalancı sancı oluyor böyle, benimde başıma geldi hatta epey başlık falanda açıp sormuştum. Nstde hafif sancılar gözüküyor. 38 e girdim hala devam ama artmıyor. Sadece daha sık oluyor şiddeti düşük ama.
A14B05T Merveahu sanırım yalancı sancı gece yattığımda biraz dahq devam etti sonrasında geçti şuan yok mesela zaten yarın muayeneye gidecektim doktoruma sorarım anlarız ne olduğunu ☺️
A14B05T Dlr13 evet insan bir tedirgin oluyor yani ciddiye alınacak bi konu birde 😂 hayırlısıyla sağlıkla kavuşalım 🙏🏻