Merhabalar bugün akşam üzerinden beri bebeğim bir tarafa toplanıyor. Çok nadir gaz sancısı gibi sancı giriyor ama sürekli toplanma var. Bu nedir ilk gebeliğim sabah da hastaneye gittim nst de sancım çıkmadı. Doğum sancısı nasıl birşey tarif eder misiniz?