tanhc
Kahvesever12
İlk doğumumu emseyde yaptım 2021’de. Hiç bi şekilde emseyde kaydım olmamasına rağmen acil gittim hemde başka bi hastanede suni sancı almışken, geceden doğuma kadar mükemmel ilgilendiler. Gece Candan hoca ilgilendi nöbetçi o vardı gündüz tercihi bana bıraktılar bende Gülcan hanımı tercih ettim doğum onunla gerçekleşti 🫶🏼şimdi yine emseyi tercih edicez. İzmit’te oturduğum için 30 haftadan sonra oraya başlıycaz kontrollere 29 haftalık olduk bile bakalım 😇 Gülcan hanımı düşünüyorum 🥰