Kızlar çok konu açtımda değişik bişeyler yaşıyorum. Bu ay hamile olduğuma emindim testler negatif çıktı adetten önce. Sonra 3 gün gecikmeli adet oldum ama 1.5 gün anca sürdü. Benim aklımda şüpe kaldı test aldım ve böyle çok silik bi çizgi çıktı. Ama umutlanamıyorum aksine korkuyorum varsa bile sağlıksızdır artık diye. Adetin 4.günü bugün normalde. Bu çizgi önemsizmidir çok silik olduğu için dikkate almamalımıyım
