RMLove
RMLove 3 hafta önce yaptım bende çok heveslenmiştim hatta burada yazılanlarada canım sıkılmıştı ve inanmak istememiştim maalesef dedikleri doğru çıktı. Çok yoğun göğüs hassasiyeti vardı ve şimdiye kadar hiç olmayan belirtiler vardı kesin gözüyle bakıyordum ama yokmuş maalesef. Benim ve birçok kişinin başına geldiği için belirtiyorum sadece, çünkü daha sonra hayal kırıklığı büyük oluyor, ne fazla sevinin nede üzülün en kesin sonuç kan olacaktır. Hatta bende 2. Başka markada pozitif çıktı şok üstüne şok yani. Her şey olabiliyor. Burada direk hamilesin canım yazanlarıda asla anlamıyorum ve anlamayacağım gününüzde yanlış testler bu kadar yaygınken kesin olmayan bir şeyi direkt söyleyerek insanı ümitlendiriyorlar. Nerden biliyorlar kesin olduğunu mesela ? Bende başıma geldiğini aktararak hayır hamile değilsin demiyorum mesela. Çok garip gerçekten. Dediğim gibi ne ümitlenin ne üzülün kan verin en sağlıklısı o ☺️