Çatı muayenesi hep beni korkutuyordu kızlar okuduğum yazılar yüzünden herkes çok ağrılı oluyor kanamam oldu vs yazmıştı ama ben çok şükür çok rahat atlattım çok az bi ağrım oldu ama tolere edilebilecek kadardı 2-3 dakika sürdü ve kanamam lekelenmem de olmadı çatım normal doğum için müsaitmiş 1 cm de açıklığım varmış bilmiyorum bundan sonrası nasıl ilerler 🫠