Yarimm Kızlar 17haftalık cift yumurta ikizlerine hamileyim simdiden yatarken daha doğrusu sabaha doğru bebislerin olduğu taraflarda agrıyla uyanıyorum ayaga kalkınca geciyor nedendir acaba
Masal18 Yarimm cnm benim çok normal büyüyorlar çünkü kafana ne kadar takarsan ağrıyı o kadar hissedersin hamileliğin en baş düşmanı stres unutma.. ne kendini strese sok nede miniklerini annesi 😊