Selin_uludogan Kizlar acil destek karin bolgemde kramp agrilarim var gaz sandim ama tuvaletr ciktiktan sonrada devam ediyo henuz bi kanama yok ama neyden olabilir adet sancisi gibi biraz siddetli 5+5 haftaligim suan
Lenam_03 Selin_uludogan enfeksiyon da olabilir bende aynı ağrıyı yaşadım idrar yolları enfeksiyonu çıktı
Selin_uludogan cakebabe hayir henuz doktora gidemedim esim calismiyo sgk yok suanda ondan gidemiyorum
Hulya_Bal Bende aynıydim dun 5+4 haftalığım bugün dr gittim kistin var o agri yapar dedi kistiniz varsa eğer o sebeple olabilir. Keseyi göremedik beta verdim ama sonuç hala cikmadi
patilianne_ Bende 6 haftalık hamileyim aynı ağrıları hala bende yaşıyorum ama doktorum normal olduğunu kanamam olduğunda hemen gelmemi istedi. Bence endişelenmeyin şuanda tutunmaya ve yer etmeye çalışıyor sadece ☺️
Minikbebegimm06 Selin_uludogan bildiğim kadarıyla hamilelerden sgk yoksa ya para alınmıyor ya çok düşük ücretle muayene oluyor devlet hastanesinde
Oyku2602 Selin_uludogan gebelik için kan verdiyseniz sistemde gebe olduğunuz görünür. Devlet hamileleri sadece kadın doğum polikinliğinden ücretsiz yararlandırmakta. Sadece kayıt açtırırken analık sigortasından yararlanmak istiyorum diyeceksiniz.
Selin_uludogan Kizlar doktora gittim bizim birazcik ufak cok gozukmesede kese gorundu suan bi sorun yokmus doktor cok agrin olursa parol icebilirsin dedi dis gebelikte gorunmuyomus bizim sipa suanda saglikli gorunuyo :))))