seyma0661 diğer sütyenlere göre daha rahat oluyor, ben ilk doğumum da e bebekten almıştım, en azından bir yere giderken iyi oluyor, içine göğüs pedi koyuyordum, geçenlerde yine 2.ye hazırlık için e bebekten aldım, eskisi gibi olanlarından bulamadım ama yine aldım, bence 1 2 tane olsa iyi olur, içi dolgulu olanlar benim işime yaradı, bi beden büyük almakta fayda var.