Astım hastası olduğumdan ben kullanıyorum doktorum bir sıkıntı olmadığını kullanabileceğimi söyledi, göğüs hastalıkları doktoruna da gittim o da cok sık olmayacak sekilde kullanabilirsin dedi ama tabiki siz yinede bir doktorunuza danışıp öyle kullanın