Banada erkek dedi. Ama ben hissetmiyorum garip şekilde ( istemediğim için asla değil ilk cocuğum ve sağlıklı olması tek duam ) dediğim gibi bir yanlışlık var gibi geliyor bana. Ve teyzem de böyle olmuştu anneler hisseder doğrusunu diyolar bu yüzden. Hazırlık yapacam ya aksi cıkarsa doğumda diye ismine özel şeyler yaptıramıyorum