EsmanurTorun Merhaba , 3. Ay bitiyor hala çatlak için almam gereken yağ veya krem için karar veremedim 🫢 kullananlar önerebilir mi?
Ates06 Clarins kullandım ilk olarak o bitince biooil başladım eş zamanlı olarak Hindistan cevizi yağıda kullanmaya başladım her tuşa basıyorum 😆
EsmanurTorun Ates06 bende öyle yapacağım galiba 😂 Badem yağının çok iyi geldiğini söylüyorlar fakat badem yağı kıl köklerini uyarıyor göbeği de çok kıllandırır mı acaba