Narincicek mochı aldım 10 gün önce bebegım benı hıc emmıyor. ilk 2-3 gün sütüm az geldı kullanırken hatta bi işe yaramıyor mu oldum önce bı sütüm zaten azdı. sureklı sureklı kullandım onu kullanırken acı vs yoktu anlamıyordum hatta o derece rahattı işimi yapıp bebegımle ılgılenıyordum. 2-3 kere kullanıyordum şarjı ıkı göğsüme de gıdıyor sonra sarja takıyorum bır sonrakı sagıma kadar doluyor. Takıyorum göğsüme kendı kendıne sagıyor şuan dolap süt dolu sağa sağa arttı farkında olmadan sütümü arttırdım, öyle memnunum öyle güzel bısey