Nisan sonu 32. Haftam doğumda 20 Haziran görünüyor. Birinci sorum yaz tatiline denk geldiği için doğum sonrası iznimde maaş yatıyor mu ? İkinci sorum ben doğum öncesini doğum sonrasına aktarabilir miyim ? Yaz tatiline denk geliyor ya. Kafam allak bullak oldu. Okuduğumu da anlamıyorum 😞 bir arkadaş yazın yanıyor iznin maaş alamıyorsun dedi bütün hayallerim yıkıldı gibi oldu 😞