T-aksoy kızımın adı Asya abartısız 2 yaşına kadar sadece ağladı bi tanıdığımın kızı da asya oda 5 yasina kadar hep aglamış huysuzmus ama suan sinif birincisiymis ağlak oluyorlar ama akıllı oluyorlar sonradan benimki de şuan 3 buçuk yaşında hala çok huysuz ama maşallah çokta zeki Bi çocuk. Genel anlamda özetlersek yaramaz değil huysuz oluyorlar oda insanın ömrünü tüketmek için yetiyor 😂 şimdi ikinci kıza hamileyim asel yada Alya koymayı düşünüyorum