rgcaliskan bende medikal de doğum ypıcam büüyk ihtimalle oda süslemeniz nasıldı çekimler falan foto atabilir misin acaba rica etsem çektiyseniz odayı falan ? odalar çok mu küçük bir de memnun kalmadığınız bir durum oldu mu ? açıkcası biraz çekiniyorum medikalden herşeye ekstra para istemeyi seviyorlar sezeryan olacak benimki siz karşılaştınız mı böyle bir durumla ?