Merhaba hanımlar 2024 yılında gebe kalıp 20+5 te rahim ağzı yetmezliği ile bebeğimi kaybettim 4 ay sonra tekrar ikizlere gebe kalıp 15 haftalikken önlem amaçlı serklaj atıldı ve doktorum günde yarım.saatten fazla ayakta durma dedi şuan 22+ 0 olduk bugün doktoruma gittigimde açılmamın olduğunu gördük en uzun 24 mm ölçtü bebegin biri oraya dayanmış fakat baskı yapmıyor yaparsa dogum başlayabilir dedi nst ye bağladı ufak ufak sancılar çıktı hergun dikiş bölgemde baskı karnımda kramplar hissediyorum hedefimiz 26 haftalik dedi ama o haftaya gelebilirmiyiz bilmiyorum çok korkuyorum bacaklarımın ve belimin altına yastık koyup şuan full yatıyorum varmi böyle bi durum yaşayan 😓😓 dua edermisiniz lütfen 🙏 progestan 200 mg alttan kullanıyorum günde 1 di 2 ye çıkarttı doktorum bir de ger gün olmak üzere iğnesini verdi 50 mglik mecbur gidip acilde her gün yaptrcam tuvalete gitmeye bile korkuyorum artık 😓