Mhagata dün yaptırdım tam 22+0da. Karından baktı her organını tek tek inceledi bize de güzelce anlattı. Bebiş uykuda olduğu için ve pozisyonu da uygun olmadığı için 3 kere girip çıktım mecburen. Toplam 4 saat doktorun kliniğinde beklemişiz bunun yaklaşık 2 saati ultrasonda geçti. Bizimkinin kafası tam kanaldaymış ve plasenta ön duvara yerleşimliymiş o yüzden özellikle beynindeki yapıları, kulakları, burnu, ağzını görmek için baya uğraştı doktor. Renkli kısımda da yine kafası çok aşağıda olduğu için ve inatla ellerini yüzünden çekmediği için net olarak göremedik ama yan profilden bi şekilde güzel pozlar yakaladı doktorumuz onlar anı kaldı bize. Yüzünü tam gösterse güzel bi anı olurdu ama önemli olan sağlıklı olması çok şükür tüm organları sıkıntısız bi şekilde görüp değerlendirebildi doktorumuz. Bu arada organları değerlendirirken siyah beyaz bakıyor zaten yani yüzünü tam olarak göstermesi renkli ultrasonda görüntü olsun diye bizlerin çok istediği bir şey oluyor. Yoksa doktor siyah beyazda yüzündeki organları değerlendiriyor. Ben gitmeden güzelce kahvaltı yapmıştım, kahve içmiştim, çikolata yemiştim ama yine de çok poz vermedi uyumayı seçti. Doktorda baya dürttü karnımı, ara verdiğimiz zamanlarda da çikolata falan yedim ama bebeklerin keyfi nasıl isterse öyle oluyor biraz 😂 yine de doktorunuz tüm organları görene kadar bekler uğraşır