ErGulsenDem Hamileliğimin 11. Haftasındayım ılk bebegım olacagı ıcın tecrubesızım belım agrıyo dıe eşim viks daha sonrasında kes gevsetıci krem surdu internetten okuduguma gore kullanılmamalı yazdıgını gordum 5 dkıka sonra dusa gırdım bısı olurmu hıc bılmıyorum lutfen yardımcı olun
nura23 ErGulsenDem Ben hamile olduğumu 2 buçuk ayda öğrendim o sırada bi sürü ilaç antibiotik falan kullandım şükr her şey yolunda. sen de 5 dak sonra yılanmışsın bişey olmaz