Ahad bebeğe hiç bir zararı yokmuş ben 19 haftaya giricem yarın ve iki kere başıma geldi hatta ikincisinde yeşil sümük gibi akıntı ile beraber olmuştu doktorum fitil veriyor geçiyor , hamilelikte çok sık rastlanırmış bazı hamileler çok sık mantar enfeksiyonu geçirirmiş , ama iç çamaşırını pamuklu kullan canım ben tüm çamaşırlarımı pamukluya çevirdim diğer çamaşırlar ıslak nemli kalabiliyor oda mantar enfeksiyonu için tetikliyor. 😊 ama kendin evde yöntemler bulmaya çalışma bence doktorun ile konuş 🥰