sulee97- Ftmaa0 Bana da herkes erkek dedi 13. Haftasa kesin kız oldu . Siz kaçıncı haftada öğrendiniz?
ikimelekannesi___ anneoluyorumm13 bence erkek bu maşAllah biraz daha heybetli geldi bana içimden de erkek geçti
anneoluyorumm13 ikimelekannesi___ staRmama Ebru_ebru Arkadaşlar bugün doktorum da erkek dedi doğru bildiniz çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️🥰
ikimelekannesi___ M-g2118 kız valla Buda bana pozisyondan rahatlığına bak şunun bu anca erkektir kesin 😂 hayırla gelsin yavrunuz sağlıkla alın