Beril16 Kızlar merhaba, Kayınvalidem ceyizciden bebek yorganı siparişi vermiş. Bebeklerde ağır yorgan kullanılmıyor diye biliyorum. Parası boşuna gitsin de istemiyorum. Siz bebekleriniz icin uyku tulumu mu kullandınız yoksa el dikmesi pamuk yorgan mı?
Fatmadmr37 Beril16 2,5 yaşında hala da uyku tulumu kullanıyor büyük ihtimalle diğer kışta yine uyku tulumuna devam ederim bana yorgan çok tehlikeli geliyor özellikle küçük bebeklerde daha tehlikeli. Yüzlerine cekebiliyolar çünkü o durum beni hep korkutmustur.
Esum48 Beril16 ben yorgan battaniye kullanmayi dusunmuyorum 2 ayliktan beri uyku tulumu kullaniyorum su an 6 aylik uyku tulumu en rahati cok pimpirik biriyim
Sumiire Beril16 benim kV de diktirmişti bende hevesi kırılmasın dedim bir yaş öncesi kesinlikle örtmenim ama bir yaş sonrası öğle uykusunda falan kullandım ama çok gerekli değil hatta hiç gerekli değil sonra kaldırdım kullanışlı değil
Nananan Beril16 bence yorgan gereksiz ben yorgan yaptırdım bazanin altında çürüyor evler artık doğalgaz li sıcak oluyor kalın kışlık battaniyeyi kullanıyor hayla oğlum 2 yaşında Kizima hamileyim oğlumun battaniyesinden aldım ona da kışlık kalın olarak
Fatmadmr37 crescent___ sadece doğduktan sonra ilk kışında giydirmedim çok ince battaniyeler örttüm zaten ev fazlasıyla sıcaktı çok küçük olduğu için. Son 2 kıstır da uyku tulumu kullanıyor. 1 yaşından itibaren giydirdim diyebilirim. Elimde 1 tog ve 2,5 tog tulumlqr var ev sicakligina göre giydiriyorum
Hayal0102 Benim annem de yaptırdı ama kullanılmıyor canım ben elyaf istedim pamuk ağır diye onu bilir altına falan serdim yerde yatırmam gerektiğinde üzerine örtmedim uç yaşında hala örttürmüyor tulum giyiyor bence alınmayacaksa söyleyin iptal etsin onun yerine kullanacağınız bir şey alsa daha iyi olur sanırım
Aylaa123 Beril16 bence yorgan çok gereksiz bebeklere yorgan kullanılmaz zaten boğulma riskine karşı biraz daha büyüdğpündede üstünü gece açtığı için sürekli kontrol etmek gerek onun için uyku tulumu en makulu
Brgmde Elyaf yorgan olmalı bence gereksiz falan değil yeğenim büyüyüp boğulma riski kalkınca hep elyaf yorgan kullandılar hatta yatağı büyüktü tek kişilij yorganda yatıyordu çocuk. Hep uyku tulumuyla yatar ama tog hesabı ile ince alınca gene büyük cocuk yorgan isteyeblyor