Bugün karnım çok aşağı inmişti kendim farkettim herkes söyleyince rahatsız oldum biraz da ağrım vardı acile gittim bebeğin kalp atışları yüksek dediler direk serum verildi sonra baktılar 1.cm açıklık dedi ama ilk doğumdan kalmış da olabilir dddildr oysa ki 15 gün öncede acile gittim böyle bişey dememişlerdi. Aşağı çok baskı var dedi. Tekrar nst sonrası kalp atışı gene hızlı ama ilkine göre iyiydi. Bu 1cm sizce ne kadar götürür beni 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️